REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.KOBIETAWPELNI.PL
1. Informacje ogólne
- Sklep Internetowy działający pod adresem internetowym kobietawpelni.pl prowadzony jest przez Logistic Budsystem Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w, ul. 1-go Maja 25/10, Katowice 40-225, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000390136, NIP: 9542726867, REGON: 241974110, z kapitałem zakładowym 6000,00 zł; adres do korespondencji: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice.
- Klienci mogą kontaktować się ze sklepem:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: kobietawpelni@gmail.com;
- telefonicznie, pod numerem: 504 752 179; 731 878 762.
- pocztą tradycyjną pod adresem: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice.
- Sprzedawca posiada konto bankowe w MBank, o numerze: [97 1140 2017 0000 4502 1273 7476].
- Spółka prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem kobietawpelni.pl, zwaną dalej “Sklepem Internetowym”.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym usług elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę, możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących, minimalnych wymagań technicznych:
- Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies;
- Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies;
- Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies;
- Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies;
- Minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli;
- w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader;
- dla złożenia Zamówienia niezbędne jest aktywne konto e-mail.
- Ceny widniejące w Sklepie Internetowym, jak również opisy Produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
- Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił Produkt w zamówieniu. Podane ceny Produktów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.
2. Definicje
- “Regulamin” – niniejszy regulamin wraz z załącznikami określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin i jego załączniki jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wszystkie załączniki stanowią integralną część Regulaminu, o ile wprost nie wskazano inaczej.
- “Klient” – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a także przedsiębiorca indywidualny, którzy zawierają ze Sprzedawcą umowę na odległość. Gdy Klientem nie jest osoba fizyczna domniemywa się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela, upoważnionego do reprezentowania Klienta w świetle obowiązującego prawa.
- “Konsument” – konsument w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- “Przedsiębiorca indywidualny” – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- “Umowa sprzedaży na odległość” – umowa sprzedaży Produktu/świadczenia Usług Elektronicznych (o ile ma zastosowanie), zawierana bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- “Produkt” – rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie Produkty zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie.
- “Ceny” – ceny Produktów brutto (zawierające podatek VAT), wyrażone w złotych polskich.
- “Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- “Usługa Elektroniczna” – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy na rzecz jego użytkowników za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Wyróżnia się następujące rodzaje Usług Elektronicznych:
- “Konto” – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym;
- “Newsletter” – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sklep Internetowy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z Klientom automatyczne otrzymywanie od Sklepu Internetowego cyklicznych treści kolejnych edycji Newslettera, zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym;
- “Formularz Zamówienia” – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
- “Zakupy Bez Rejestracji” – dodatkowa usługa stworzona przez Sprzedawcę dla Klienta umożliwiająca dokonanie zakupu Produktów z asortymentu Sprzedawcy, bez konieczności rejestracji w Sklepie Internetowym.
- “Formularz Rejestracji” – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- “Polityka Prywatności” – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania plików cookies. Polityka prywatności i plików cookies stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronach Sprzedawcy w formacie ”.
- “Dzień Roboczy” – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- “Sprzedawca” – Logistic Budsystem Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w, ul. 1-go Maja 25/10, Katowice 40-225, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000390136, NIP: 9542726867, REGON: 241974110, z kapitałem zakładowym 6000,00 zł; adres do korespondencji: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice.
3. Konto
- Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest przez czas nieoznaczony oraz nieodpłatnie.
- Korzystanie z Konta możliwe jest po rejestracji następującej poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza oraz kliknięcie pola “”.
- W ramach rejestracji Klient podaje imię, nazwisko i adres e-mail oraz wybiera hasło. Klient może też podać numer swojego telefonu komórkowego. Podanie numeru jest warunkiem koniecznym świadczenia usług dodanych przez Sprzedawcę.
- Klient zapewnia, że dane podane przez niego w formularzu rejestracyjnym, są zgodne z prawdą.
- Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem oraz zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym, że Klient zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie jego postanowienia.
- W chwili umożliwienia Klientowi dostępu do Konta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną na czas nieoznaczony dotycząca Konta. Klient może od tej umowy odstąpić na zasadach określonych w Regulaminie.
4. Newsletter
- Korzystanie z Usługi Elektronicznej Newslettera następuje przez:
- podanie w zakładce „Newsletter” na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „”.
- zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie składania Zamówienia – z chwilą złożenia Zamówienia Klient zostaje zapisany do Newslettera.
- Usługa Elektroniczna Newslettera jest świadczona nieodpłatnie, na czas nieoznaczony.
- Klient ma możliwość rezygnacji z Newslettera w każdej chwili bez podania przyczyny poprzez wypisanie się, tj.: wysłanie odpowiedniego żądania na adres e-mail: kobietawpelni@gmail.com lub przesłanie pisemnego zawiadomienia na adres: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice.
- Rezygnacja z Newslettera jest również możliwa poprzez kliknięcie przycisku „”, który znajduje się w każdej wiadomości e-mail, przesłanej do Klienta w ramach Newslettera.
5. Zamówienie i warunki zawierania umowy sprzedaży
- W celu złożenia Zamówienia Klient powinien posiadać Konto w Sklepie Internetowym lub wybrać opcję Zakupu Bez Rejestracji.
- Zamówienie w Sklepie Internetowym składa się poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- W Formularzu Zamówienia Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu dostawy, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
- Do dokonania Zakupu Bez Rejestracji konieczne jest :
- Zaakceptowanie Regulaminu Sklepu Internetowego
- Podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia (danych określonych w pkt 5.3.).
- Złożenie Zamówienia wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności i Plików Cookies oraz zaznaczenie w Formularzu Zamówienia, że zapoznał się z ich treścią i w pełni akceptuje ich postanowienia.
- Korzystanie z Usługi Elektronicznej Formularz Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.
- Do złożenia Zamówienia konieczny jest:
- wybór Produktu,
- wybór formy płatności,
- wybór sposobu dostawy przesyłki aktualnie obowiązującej w Sklepie Internetowym (pkt 7 Regulaminu).
- Sprzedawca poinformuje Klienta za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany w Zamówieniu o przyjętym Zamówieniu oraz o kolejnych etapach jego realizacji. Nie później, niż do czasu dostawy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia do realizacji oraz zawarcie umowy sprzedaży na trwałym nośniku, drogą elektroniczną, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia adres poczty elektronicznej. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia złożonego Zamówienia.
- Złożenie Zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, jeśli wystąpią szczególne okoliczności, w których realizacja okaże się niemożliwa lub wyjątkowo utrudniona (błąd oprogramowania, czynniki zewnętrzne).
- Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem Produktów w Sklepie Internetowym jest adres dostawy wskazany przez Klienta.
- Faktura potwierdzająca zakup wysyłana jest za pomocą poczty elektronicznej.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia zgodnie ze wskazaniami określonymi powyżej.
6. Formy płatności oraz dostawa Produktów
- Sprzedawca, najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem Zamówienia, informuje Klienta o łącznej Cenie Produktu lub Produktów oraz wszelkich dodatkowych opłatach, w tym za transport, dodatkowe usługi, koszty płatności itp.
- W przypadku, gdy z danym sposobem płatności wiążą się dodatkowe koszty dla Klienta, Sprzedawca informuje o tym najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem przez Klienta Zamówienia.
- O terminie płatności Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu umowy sprzedaży:
- gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki (wybierając tę formę płatności Klient obciążany jest dodatkowym, zryczałtowanym kosztem pobrania w wysokości [_] zł, doliczanym do każdej przesyłki;
- płatności obsługiwane przez PayPro S.A.
- przelew online;
- przelew tradycyjny;
- płatność BLIK;
- płatność kartą.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl, prowadzonym przez spółkę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4 500 000 zł w całości opłacony, NIP: 7792369887.
7. Dostawa
- Termin dostawy Produktu Klientowi wynosi maksymalnie
- Zamówienia są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Odstępstwa od powyższej zasady będą wyraźnie zaznaczone na stronie Sklepu Internetowego.
- Dostawa Produktów zamówionych w Sklepie Internetowym jest odpłatna, a koszty dostawy Produktów (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
- przesyłka kurierska;
- przesyłka kurierska pobraniowa;
- przesyłka paczkomatowa.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w pkt 9 Regulaminu.
- W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Produktu przez Klienta w paczkomacie lub od kuriera (co skutkowało będzie zwrotem towaru do Sprzedawcy), Sprzedawca ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Klientowi oświadczenia woli o odstąpieniu, a Zamówienie uważane będzie za anulowane.
- W sytuacji określonej w pkt 7.7., Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystko co otrzymał od niego na mocy umowy sprzedaży.
8. Odstąpienie od umowy
- Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu/Produktów, liczonym od dnia następującego po dniu otrzymania Produktu/Produktów.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
- pisemnie na adres: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: kobietawpelni@gmail.com
- Skorzystanie przez Klienta z prawa do odstąpienia od umowy, możliwe jest po wypełnieniu formularza “odstąpienie od umowy” stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu lub złożenie oświadczenia w innej formie.
- Klient zobowiązany jest do zwrotu Produktu Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- Odesłanie Produktu, co do którego Klient odstąpił od umowy powinno nastąpić na adres: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice.
- Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu w związku z odstąpieniem od umowy, w tym w szczególności koszty przesyłki, ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki do Klienta (z wyłączeniem kosztów dostarczenia Produktu do Sprzedawcy oraz dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) zostaną przekazane na rachunek bankowy Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, z tym zastrzeżeniem, że Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w pkt 8.7. Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Sprzedawca w porozumieniu z Klientem, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów.
- Jeżeli dostarczony do Sprzedawcy Produkt jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość Produktu uszkodzonego. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Zawierając umowę Klient potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu Produktu.
9. Reklamacja Produktu/Usług Elektronicznych
- Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną na podstawie i w zakresie przepisów powszechnie obowiązujących, w szczególności zawartych w Kodeksie Cywilnym (art. 556-576 k. c.).
- Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
- Reklamacja może zostać zgłoszona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kobietawpelni@gmail.com lub przesyłką pocztową na adres: Słowików 48A, 40-534 Katowice.
- Poprawnie złożona reklamacja Produktu powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta, adres, adres e-mail, numer telefonu;
- okoliczności uzasadniające reklamację;
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta w zakresie rozpoznania reklamacji.
- Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Transport reklamowanych Produktów odbywa się na koszt Sprzedawcy za pośrednictwem wybranej przez niego firmy kurierskiej. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Klient może składać reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Sklep Internetowy oraz pozostałe, związane z działaniem Sklepu Internetowego, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kobietawpelni@gmail.com; pisemnie na adres: ul. Słowików 48A, 40-534 Katowice.
- Poprawnie złożona reklamacja Usług Elektronicznych powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta, adres, adres e-mail, numer telefonu;
- okoliczności uzasadniające reklamację;
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta w zakresie rozpoznania reklamacji.
- Wymogi podane w pkt 9.4. i 9.9 powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
10. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
- Regulamin został opracowany w dniu 3 marca 2021 r. i wchodzi w życie w tym dniu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. oraz przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), a także inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Wszelkie sprawy sporne oraz nieuregulowane Regulaminem będzie rozpatrywał sąd powszechny.